1. Як зареєструвати (створити особистий кабінет)?
Для реєстрації необхідна електронна пошта (E-mail). Для реєстрації вводите всі запитувані дані, придумуєте пароль. * Якщо у Вас немає електронної пошти, її можна створити на gmail.com тут.
2. Як увійти в особистий кабінет?
Щоб увійти в особистий кабінет потрібно ввести логін і пароль на сторінці Входу в особистий кабінет. Забули пароль? Скористайтеся формою - Відновлення пароля.
3. Мінімальна сума замовлення.
Мінімальне замовлення 100 грн.
4. Як оформити замовлення?
Докладний мануал і відеоінструкція по посиланню.
5. Якими транспортними службами доставляється замовлення? <
Доставка здійснюється наступними транспортними службами:
- Нова Пошта
- Делівери.
Детальніше про умови доставки по посиланню.
6. Як оплатити замовлення?
При створенні замовлення є 3 способи оплати:
- Післяплатою - при отриманні замовлення
- Банківською картою (ПриватБанк)
- Квитанція за реквізитами нашої організації (при необхідності).
Детальніше про умови оплати за посиланням.
7. Як підтвердити замовлення оформлений на сайті?
Після оформлення замовлення чекайте дзвінка від менеджера! Ми уточнимо всі деталі на замовлення і призначимо дату відправки.
8. Як відстежити замовлення?
Після відправки замовлення Вам прийде номер для відстеження посилки.
9. Терміни виконання замовлень
Замовлення на сайті приймаються цілодобово; замовлення по телефону приймаються з понеділка по п'ятницю - з 8:00 до 15:30. Відправка замовлень здійснюється протягом 1-2-х днів з моменту надходження і підтвердження замовлення.
10. Служба підтримки клієнтів
З усіх питань Вас можуть проконсультувати наші менеджери по будь-яких каналах зв'язку.
- за телефонами - +38 (097) 04-9999-7, +38 (066) 66-095-35
- електронній пошті - nashedelo.managers@gmail.com.
Команда нашого інтернет магазину докладає всіх зусиль, щоб допомогти Вам у вирішенні Вашої проблеми. Якщо виникла проблема по отриманому замовленню, Ви можете подати претензію.
Чи не знайшли відповіді на запитання?
Напишіть нам на nashedelo.managers@gmail.com..